Firma bez reklamy jest we współczesnym świecie firmą martwą. Musi gdzieś zaistnieć, i dlatego potrzebne są odpowiednie prace marketingowe mające na celu wypromowanie firmy. Oprócz reklamy w radiu, Internecie i telewizji, a także ulotek reklamowych często spotyka się reklamę w formie gadżetów.

Brelok reklamowy formą promocji

breloki reklamoweFirma która chce być dobrze znana powinna zapewnić rozpowszechnienie swojego wizerunku na każdej płaszczyźnie. Nawet tak proste rzeczy jak breloki reklamowe z logo firmy są dobrą formą takiego rozpowszechnienia. Brelok to pożądany przedmiot, który można przypiąć sobie do kluczy lub plecaka jako ozdoba. Dobrze jest gdy przybiera oprócz standardowej jakąś skomplikowaną formę i dzięki wydaje się jeszcze bardziej atrakcyjny. Breloki są rozprowadzane przez firmy na pokazach, targach i osobiście przez handlowców. Zazwyczaj firma określa jakąś pulę breloków, które chce zamówić w zależności od przewidywalnej liczby odbiorców. Z tych przedmiotów cieszą się nie tylko dorośli, ale także dzieci, dla których każdy gadżet jest czymś ciekawym i wyjątkowym. Na reklamowym breloku najczęściej pojawia się same logo firmy, ale umieszcza się na nich także ogólne informacje o firmie takie jak adres, telefon, adres poczty elektronicznej, czy też skróconą formę oferowanego asortymentu. Dzięki temu użytkownik breloka cały czas ma w zasięgu wzroku tą firmę i w razie potrzeby na pewno uda się do niej na zakupy.

Kiedyś breloki w formie reklamy rozpowszechniały tylko duże firmy, ale obecnie szeroko rozpowszechnione oferty marketingowe sprawiły, że stało się to powszechne również w małych firmach. Zdarza się czasem otrzymać taki brelok od firmy jednoosobowej, która na przykład naprawia nam kran w domu lun podłącza telewizor. Jest to sympatyczny i mile odbierany prezent.