filmy korporacyjne

Reklama filmowa nie tylko w telewizji

Wiele godzin dziennie spędza przeciętny Polak w Internecie. Dlatego reklamy internetowe są skuteczne, ponieważ trafiają do szerokiego grona odbiorców. Można wykorzystać portale społecznościowe i umieszczać tam filmy z obecną ofertą. Użytkownik portalu w trakcie użytkowania przewijając treści zobaczy filmy reklamowe.

Filmy korporacyjne w Internecie

filmy korporacyjneMożna również spoty reklamowe umieścić w odtwarzaczach, reklama zostanie wyświetlona przed filmem. Takie reklamy trafią do odbiorcy i na pewno je zobaczy. Jeśli oferta go zainteresuje z pewnością zakupi produkt. Reklamą w Internecie i telewizji zajmuje się video marketing. Ten dział zajmuje się wytwarzaniem filmów reklamowych. Inną formą reklamy są filmy promocyjne. Zawierają one informacje o najnowszych obniżkach cen lub promują wybrany produkt czy usługę. Reklama w Internecie to innowacyjna metoda marketingu. Dzięki rozwojowi techniki już prawie każdy ma dostęp do Internetu. Każdy użytkownik Internetu spotyka się z różnymi reklamami podczas użytkowania. Innym typem reklamy są rzetelnie wykonywane filmy korporacyjne skupione na ukazaniu pozytywnego wizerunku danej firmy. Taki typ reklamy można umieścić na stronie internetowej w zakładce „o firmie”. Dzięki temu użytkownik nie będzie musiał czytać historii firmy, ale będzie mógł ją zobaczyć i stać się niejako obserwatorem tej historii. Identyfikując się z uczestnikiem wydarzeń może on poczuć więź z daną firmą.

Reklama w Internecie pozwala na dobry odbiór, szczególnie gdy reklama występuje w postaci filmu. Dzięki połączeniu obrazu z dźwiękiem można wpłynąć na emocje danej jednostki i przekonać ją do zakupu. Warto zwrócić uwagę, by reklamy były odpowiednio dopasowane do statusu firmy. Firma, która dba o poważny image nie powinna reklamy tworzyć w stylu komediowym, może że chce zmienić wizerunek.